Ukupno prikaza stranice

nedjelja, 17. srpnja 2016.

LAB Barba


Barba od 0,33 l
 Već sam ranije pisao o LAB pivovari i o točenoj verziji Barbe. Sada je red na flaširanoj verziji ovoga Splitskog Pale Ale piva, koja ima pak za razliku od točene nešto manje alkohola (5,4 %, a točena 5,8 %) i 5 IBU-a više. Boca je zapremine 0,5 litara, što ovom ljetnom pivu sasvim odgovara. Boja mu je malo tamnija od točene inačice, te ima nešto manje pjene. Dizajn etikete na kojoj dominira lik "pravog" Barbe koji dočarava dalmatinski štih, je za pohvalu. Što se tiče čaše na slici, takva mi je servirana u kafiću :). No, kod mene se treba naviknuti da se i ne držim pravila o tome koji stil piva iz koje vrste čaše.
 Aroma lagano citrusna, nešto karamele. Okus voćni, osjeti se slad, citrusni, gorčina koja je navedena na internet stranici iznosi 45 IBU, ali ne osjeća se da je ima toliko. Ovo pivo iz boce mi djeluje nekako kompleksnije od točene verzije. Ukupno, vrlo pitko pivo, koje je i stvoreno s namjerom da pomaže pri ljetnim vrućinama. Cijena u kafiću 25 kn za bocu od 0,5 l.








Stil, vrsta: American Pale Ale
Podrijetlo (zemlja,grad): Hrvatska, Split
Pivovara:  LAB Split - Craft Brewery 
Alkohol: 5,8 %
Moja ocjena:  3,0/5

Nema komentara:

Objavi komentar