Ukupno prikaza stranice

utorak, 30. lipnja 2020.

Pivionica Huncut Hoppy Lager - 2020.


 Huncut je poprimio novi izgled, po meni puno lošiji. Pivionica je redizajnirala svoje etikete i time ih donekle unificirala. Kako sam pobornik toga da etiketa na pivu mora opisivati pivo i pričati njegovu priču, meni se ova promjena ne sviđa. Istina je da su etikete njihovih piva bile toliko šarolike da ih se po ničemu nije dalo povezati i to je bilo donekle nespretno. Ali smatram da je ovo promjena na puno gore. Da stvar bude još gora, ove nove etikete su loše kvalitete, tako da su toliko mutne da se jedva vidi što piše na njima. Sve to daje ukupno loš i jeftin dojam.
Inače je ovo pivo poznato od prije, mada ima nekih sitnih razlika i predstavio sam ga ovdje. Sve to je posljedica preseljenja ove pivovare u novi prostor većeg kapaciteta. 

Stil, vrsta Pale Lager - India/Hoppy
Podrijetlo(zemlja,grad):  Hrvatska, Zagreb
Pivovara: Pivionica craft brewery 
Alkohol: 4,5  %
Moja ocjena: 2,8 /5

Nema komentara:

Objavi komentar