Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 26. listopada 2020.

Pulfer No Bummer Summer

 Pulfer je došao na ideju da proizvede seriju piva pod nazivom 'Four Seasons Saison'. Koliko sam skužio, fora je u tome da za svako godišnje doba sprave jedan Sasion. Ovo je prvi takav u nizu, odnosi se naravno na ljetno godišnje doba i u opticaju je od početka osmog mjeseca. Etiketu je osmislio Niko Čučković. Dosta je efektna i upadljiva, ali ja kako sam čangrizav, meni bi bolje legle četiri fotke tramvaja, kroz četiri godišnja doba dok prolazi npr. pored Maksimirskog parka. Baš!? 
 Pivo je mutno, limun žute boje sa puno pjene. Aroma citrus, tropsko voće, grejp. Okus citrus, voće, umjereno slatko, malo gorko, lagano i pitko, vodenast after. Pravo ljetno...


Stil, vrsta: Sasion / Farmhouse - Flavored
Podrijetlo(zemlja,grad): Hrvatska, Zagreb 
Pivovara:Pulfer 
Alkohol: 5,8 %
Moja ocjena: 3,2/5 

Nema komentara:

Objavi komentar