Ukupno prikaza stranice

utorak, 8. ožujka 2016.

Brauer Bier


  Brauer dolazi iz Poljske tvrtke Van Pur, osnovane 1989.  točnije iz jedne od pet njihovih pivovara diljem Poljske. Zanimljivo je da su svoje prvo pivo proizveli tek 1993. dok su do tada samo pakirali piva drugih pivovara. Dakle, naslućuje se tradicija i naglasak na kvaliteti :) :) .
  Pivo je svijetlo zlatne boje, bistro, bijela "mekana" pjena koja brzo nestane. Arome gotovo da nema, možda nešto malo po sjenu. Okus je jako vodenast, prazan, malo se osjeti hmelj, malo gorčine, osječaj u ustima je umjetan po deterđentu. Jako, jako loše i neukusno.  Ovo jeftino pivo  se prodaje u trgovinama i ispod 4 kn, ali ne znam da li u ovom slučaju cijena može poslužiti kao opravdan izgovor. Možda da, ako se oduzme naknada od 50 lipa za povrat ambalaže, pa je krajnja cijena ovog piva ispod 3,5 kn. Svaka roba ima kupca, ali se nadam da u ovom slučaju niste kupac baš vi. Ja sam ga dobio, besplatno.


Stil, vrsta:  Pale Lager
Alkohol: 4,0 %

Podrijetlo(zemlja/grad):  Poljska, Warszawa
Pivovara: Browar Van Pur
Moja ocjena: 1 /5

1 komentar:

  1. Jebe vam majku ja imam para i kupujem to pivo jer mi je top fino vodenasto popijem ga ko stoka i meni je to pivo bolje od ostalih

    OdgovoriIzbriši