Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 4. prosinca 2017.

Nova Runda C4 IPA - točeno


Reklamni plakatić...simbolizira
hmeljnu eksploziju C4
 C4 IPA je pivo koje se nevjerojatnom vještinom "sakrivalo" od moje malenkosti sve do sada. Naime, puno sam čuo o ovom pivu ali nikako je se nisam uspio dočepati. Pošto Nova Runda radi samo točeno pivo, svaki puta kada sam se nadao da će mi ga konobar negdje natočiti, rekli su mi nešto u stilu:-"...joj..nestalo nam...". No, dosta kukanja. C4 je naziv koji potječe od činjenice da su za ovo pivo korištene četiri vrste hmelja koja počinju sa slovom C – Centennial, Chinook, Cascade, Citra. Ekipa iz Nove Runde za sebe kaže da su totalni hopheadi (ludi za hmeljem), pa se to dobrano ocrtava u njihovim pivima. Pivo je jako mutno, narančaste boje pa u čaši izgleda kao gusti sok od marelice sa šlagom. Pjena nije velika ali je gusta, traje i ostavlja puno tragova na čaši. Da je C4 pivo po mjeri za sve hopheadove da se naslutiti odmah iz arome koja je puna tropskog voća i citrusa. Okus grejpa, tropskog voća, mango, gorčine ima više od osrednje, dolazi iz pozadine, jača k finišu i odlično je uklopljena u cijelu priču. Pitko je gusto i stvara taj kremasti osjećaj u ustima. Jako dobro pivce... 






 Stil, vrsta: India Pale Ale (IPA)
Alkohol: 6,1 %
Podrijetlo (zemlja,grad): Hrvatska, Jastrebarsko
Pivovara: Nova Runda
Moja ocjena: 3,5/5



Nema komentara:

Objavi komentar