Ukupno prikaza stranice

četvrtak, 18. listopada 2018.

Crafter's Nutso

 Kestenijada u Hrvatskoj Kostajnici koja se je ove godine održavala od 5. do 8. Listopada, je već legendarni događaj za ljubitelje kestena kao i za one koji samo žele napraviti lijepi izlet u još ljepšu prirodu. Da stvar bude još bolja pobrinuli su se ljudi iz pivovare Crafter's i na kestenijadi predstavili novo pivo od kestena tj. s kestenom i to pečenim. To pivo je za mene bilo ugodno iznenađenje kada sam došao u Kostajnicu , pa sam na licu mjesta isprobao kestenovo pivo nazvano Nutso u točenoj, pa i u flaširanoj verziji. U čaši lijepom izgleda, tamno je jantarne boje sa osrednje debelom gustom pjenom. Aroma karamele, slada i siguran sam - kestena. Okus slada, malo karamele, naravno kestena, neke hmeljne note, ništa upadljivo niti napadno, pitko s malo gorčine i malo više sladnosti. Uz kolače od kestena i pečene kestene ide odlično u što sam se uvjerio....više puta.










 Stil, vrsta: Brown Ale
Alkohol: 5,3  %
Podrijetlo (zemlja,grad): Hrvatska, Zagreb
Pivovara:  Crafter's
Moja ocjena: 3,0/5


Nema komentara:

Objavi komentar