Ukupno prikaza stranice

nedjelja, 5. travnja 2020.

Iron Maiden Trooper Light Brigade




 
 O jednom pivu pod brendom Iron Maiden sam već prije pisao a radi se o pivu Trooper 666. Za ovo se pak pivo navodi da ga je izradio sam pjevač Iron Maidena Bruce Dickinson u suradnji sa pivovarom Robinsons Brewery. Siguran sam da će ljubitelji ovoga legendarnog benda sigurno popiti nekoliko boca. Uz to za svaku prodanu bocu piva uplati se 5 penija u korist humanitarne udruge "Help For Heroes", koja brine za Britanske vojne i druge veterane stradale u službi Njezina Visočanstva. Postavio sam i fotografije boca sa starim etiketama koje su zamjenjene u prvoj polovici 2019. godine.  
Starija etiketa
 Bistro pivo zlatne boje s malo pjene. Aroma biljna, malo karamele. U okusu biljne note su dominantne, malo citrusa, jača gorčina, umjereno slatko, gorko u finišu.
Starija etiketa 










Stil, vrsta: Blonde Ale / Golden Ale
Alkohol: 4,1 %
Podrijetlo(zemlja/grad):  Engleska, Manchester
Pivovara: Robinsons brewery
Moja ocjena:  2,5/5

Nema komentara:

Objavi komentar