Ukupno prikaza stranice

petak, 12. veljače 2016.

Mikkeller Milk Stout - točeno


 Mikkeller uživa status kultnog pivara. Iza tog imena se nalazi danac Mikkel Bjorg Bergso, inače srednjoškolski učitelj, koji je ovu „gipsy“ pivovaru (nema vlastiti pogon nego se piva kuhaju u suradnji s drugim pivarima) pokrenuo sa svojim prijateljem Kristianom Klarupom Kellerom (- Mikkeller). No, Keller je nakon nekoliko godina napustio pivski biznis kako bi se bavio novinarstvom. Matično mjesto gdje nastaju svi recepti za pivo je Mikkeller bar u Kopenhagenu. Mikkellerov Milk Stout kuha se u belgijskoj pivovari De Proef. 
 Probao sam ga točenog u CraftRoomu na preporuku konobara. Ovo pivo mi je nadiglo obrvu več na sam pogled. Prekrasna tamna boja sa bogatom pjenom, koja je nalik na parfe kremu i ne nestaje...nikada. Miris me je uvjerio još i više u to da me u čaši očekuje pivo sa vrha... I bio sam u pravu. Radi se o pivu koje me je jednostavno oduševilo. Kremasti okusi netom pržene kave i karamele kao da se proteže kroz "neprimjetnu" vaniliju uronjeno u kremasto slatko vrhnje. Gorčine ima onoliko koliko mi je najviše pasalo. Sve to ima cijenu pa u CraftRoomu za ovaj doživljaj u količini od 0,3 l morate izdvojiti 36 kn, a za 0,5 l 49 kn.




Stil, vrsta: Sweet Stout
Alkohol: 6 %
Podrijetlo(zemlja/grad): Danska,Kopenhagen
Pivovara:  De Proef (Belgija)/Mikkeller (Danska)
Moja ocjena: 4,3/5

Nema komentara:

Objavi komentar