Ukupno prikaza stranice

petak, 6. svibnja 2016.

Ožujsko Božićno Pivo 2015.

  
 Iako je Božićno vrijeme već daleko, daleko iza nas, još uvijek ima u prodaji Božićnog piva pa nisam mogao odoljeti a da ga ponovno ne probam. Ovo pivo mi je izuzetno drago jer se pojavljuje u prekrasno blagdansko vrijeme i to već tradicionalno 26. godinu za redom.  Božićno pivo se od 1990. godine prigodno proizvodi u Zagrebačkoj pivovari. Posebnu notu ovome pivu daju njegove etikete koje svake godine nose novu umjetničku interpretaciju Božića i blagdanskog vremena, zahvaljujući u početku angažmanu vodećih imena domaće likovne umjetnosti, dok su posljednjih godina etikete oblikovali likovni umjetnici mlađe generacije. Ova praksa je po meni jedna prekrasna ideja pošto volim vidjeti lijepe i zanimljive etikete na pivskim bocama. 
  Ne mogu a da ne spomenem sve do sada zaslužne umjetnike za izgled etiketa na ovome pivu, pa su tako svoja umjetnička djela na njih prenijeli redom: Antun Mateš, Ivan Lovrenčić, Vasilije Jordan, Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Rudolf Labaš, Zlatan Vrkljan, Zlatko Kauzlarić Atač, Đuro Pulitika, Vasko Lipovac, Rudolf Pater, Željko Kipke, Vjekoslav Vojo Radoičić, Matko Trebotić, Mladen Veža i Ivica Propadalo, zatim dizajnerski dvojac Bruketa i Žinić, te u novije doba likovni umjetnici mlađe generacije i to: Livio Rajh, Marko Tadić, Zlatan Vehabović, Mladen Donadini, Miron Milić, Manuel Šumberac, Saša Šekoranja, Rene Bachrach Krištofić i ovu najnoviju Ivona Jurić. Iskreno se nadam da će se tradicija nastaviti, a bilo bi zanimljivo dati priliku i kojem hrvatskom majstoru stripa. Siguran sam da se tu kriju mnoga zanimljiva rješenja.

 Pivo je bistro zlatne boje sa bijelom pjenom koja nije posebno "jaka" niti trajna. Aroma hmeljna, biljna... Okus hmelj, slad, voćni, slatkast, malo gorčine.... Ukupno bolje pivo od standardne Žuje, pitko i ima priću.

Kako je izgledalo prvih 30 etiketa Božićnog piva možete vidjeti ovdje.


Stil, vrsta: Pilsener
Alkohol: 6,1 %
Podrijetlo(zemlja,grad): Hrvatska, Zagreb
Moja ocjena: 2,3/5

Nema komentara:

Objavi komentar