Ukupno prikaza stranice

četvrtak, 8. prosinca 2016.

Ožujsko Božićno Pivo 2016.



 27. po redu Ožujsko Božićno Pivo. Uvijek mi ga je drago vidjeti jer je jedan od vjesnika Božića i blagdanskog ozračja. O prošlogodišnjem izdanju ovoga piva sam pisao ovdje, kada sam i naveo sve umjetnike koji su do sada bili zaslužni za dizajn pojedinih etiketa kroz godine. Ove godine je za izgled etikete zaslužna mlada umjetnica Nikolina Zanetti. Sve u svemu, jako lijepa tradicija za koju se nadam da će se nastaviti još dugo.
 Zlatne je boje, sa malo bijele pjene koja brzo nestane. Aroma me je ugodno iznenadila. Dosta je intenzivna, ugodna, blago citrusno-voćna (da, ali na lager način). Na trenutak podsjeća na neki sokić. Okus također ima voćni štih, uz malo karamele, malo gorčine, pitko. Bolje nego kaj sam očekivao.

Kako je izgledalo prvih 30 etiketa Božićnog piva možete vidjeti ovdje.
Stil, vrsta: Pilsener
Alkohol: 6,1 %
Podrijetlo (zemlja,grad): Hrvatska, Zagreb
Moja ocjena: 2,4/5

Nema komentara:

Objavi komentar