Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 30. siječnja 2017.

5th Element - LELA



 O točenoj verziji ovoga piva iz Daruvarske pivovare sam pisao pod 5th Element LELA - točeno. Naravno da se gotovo sve tamo navedeno veže i na ovu flaširanu inačicu, pa da se ne ponavljam detaljniji opis postoji tamo. Jedino što moram spomenuti je to da mi je iz nekog razloga ovo pivo iz flaše bolje "leglo" od točenog. Nekako mi ostavlja kompleksniji i puniji dojam, jako dobro izgleda u čaši i sve u svemu pozitivno me iznenadilo. Naravno, sve te razlike između točenog i flaširanog  nisu velike, ali ipak postoje. Da li je moj dojam opravdan ili me malo "ponjelo", najbolje procijenite sami tak da popijete ovo pivo u obje verzije



Stil, vrsta: Ale/Lager 
Alkohol: 4,5 %
Podrijetlo(zemlja/grad):  Hrvatska, Daruvar
Pivovara: Daruvarska pivovara5th Element
Moja ocjena: 2,6 /5

Nema komentara:

Objavi komentar