Ukupno prikaza stranice

petak, 3. veljače 2017.

Birra Moretti alla Piemontese



 Iz talijanske pivovare Birra Moretti o kojoj sam više pisao pod Birra Moretti, dolazi ovo vočno pivo. Zapravo se radi o jednoj vrsti iz serije piva posvećenim pojedinim talijanskim regijama. Ovo je posvećeno regiji Piemonte koja se nalazi na sjeverozapadnom djelu italije, s tri strane je okružena Alpama a glavni grad joj je Torino. Tako su i sastojci u ovome pivu izabrani tako da karakteriziraju tu regiju. Tom logikom ovo pivo, uz ostalo, sadrži borovnicu i rižu.

 Pivo je bistro, zlatne boje sa lijepom bijelom kremastom pjenom koja se zadrži neko vrijeme. Sama aroma je dosta slaba, voćna. Okus slatkast, vodenast, voćni, borovnica, malo podsjeća na žvaku. Tekstura ugodna pomalo uljna. Ovo me je pivo ugodno iznenadilo. Moram priznati očekivao sam nešto puno lošije. Jako lijepo legne, nenapadnog je okusa, lagano se pije i ukupno je dobar izbor za ugasiti žeđ. Cijenu ne znam jer sam bocu dobio na poklon iz Italije (Hvala seka!).












Stil, vrsta: Fruit Beer
Alkohol: 5,5  %
Podrijetlo(zemlja,grad): Italija, Milano
Pivovara: Birra Moretti
Moja ocjena: 2,5 /5

Nema komentara:

Objavi komentar