Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 5. lipnja 2017.

Pivionica India Pale Lager (IPL)


 India Pale Lager (IPL) iz Pivionice. O ovom pivu sam već pisao sredino prošle godine kada je i promovirano i to tada samo u toćenoj verziji. O razlikama bi mi sada bilo teško govoriti pa se neću time zamarati, a i sve ono bitnije sam već napisao pod točeno. Flaširana verzija je u opticaju od listopada 2016. Ogromnu pjenu ste vjerujem već primjetili na fotografiji, i to što čete je imati malo na nosu prilikom ispijanja neću uzeti za neko zlo. Mogu samo reći da se radi o dobrom pivu, kvalitetno ohmeljenom po mjeri za uživanje. I da, sada mi je ovo sjelo bolje nego onda toćeno (ak' me kužite).






Stil, vrsta Indian Pale Lager
Podrijetlo (zemlja,grad):  Hrvatska, Zagreb
Pivovara: Pivionica craft brewery 
Alkohol:  5,5  %
Moja ocjena: 3,2 /5

Nema komentara:

Objavi komentar