Ukupno prikaza stranice

subota, 28. prosinca 2019.

Ožujsko Božićno Pivo 2019.


 Etiketu za 30. izdanje Božićnog piva osmislio je poznati street umjetnik Tomislav Lončarić Lonac koji je u vezi toga izjavio:- “Zahvaljujem se Ožujskom na ovoj prilici jer zaista mi je čast biti u ovom društvu. Etiketa prikazuje pogled kroz prozor na jednu božićnu scenu i pivo koje se hladi. Posebna je jer je ovo prvi put da sam stvarao koristeći digitalnu tehniku i zato mi se jako sviđa. Naravno, na vizualu je i jubilarna brojka 30 za svaki dosadašnji rođendan". Pošto se radi o okrugloj brojci postavljena je izložba “30 godina Božićnog piva” otvorena u sklopu BAŠ NAŠ Adventa u atriju Galerije Klovićevi dvori, na kojoj se mogu vidjeti umjetnička rješenja svih 30 etiketa Božićnog piva kroz proteklih 30 godina. Ova zanimljiva izložbu se može pogledati do kraja prosinca. Ja sada neću nabrajati sve umjetnike koji su u prošlosti dizajnirali etikete jer sam to napravio pod Ožujsko Božićno Pivo 2015. , pa koga zanima... Samo ču još jednom pohvaliti ovu divnu pivsko-umjetničko-Božićnu tradiciju.
Kako je izgledalo prvih 30 etiketa Božićnog piva možete vidjeti ovdje.

Stil, vrsta: Pilsener
Alkohol: 6,1 %
Podrijetlo (zemlja,grad): Hrvatska, Zagreb
Moja ocjena: 2,4/5

Nema komentara:

Objavi komentar